ΠΙΣΩ
Ψηφιακές Εφαρμογές
Εφαρμογη Εικονικης Πραγματικοτητας: Εικονικο Μουσειο Βιομηχανικης Κληρονομιας
Το εικονικό Μουσείο «Βιομηχανικής Κληρονομιάς» έχει υλοποιηθεί με τη χρήση του λογισμικού Ortelia Curator, δημιουργώντας έναν ψηφιακό μουσειακό χώρο για περιήγηση από τον χρήστη. Ο εικονικός αυτός χώρος αποτελείται από 8 αίθουσες, καθεμία αφιερωμένη σε μια θεματική ενότητα, οι οποίες συνδέονται μεταξύ τους, όπως σε έναν πραγματικό μουσείο ή εκθεσιακό χώρο. Σε κάθε αίθουσα υπάρχουν προκαθορισμένες θέσεις για τα εκθέματα, ενώ ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί ελεύθερα, επιλέγοντας τις αίθουσες από την κάτοψη του εικονικού μουσείου ή ακολουθώντας μια προκαθορισμένη ξενάγηση. Κατά τη διάρκεια της περιήγησης, ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει με τα αντικείμενα και να μάθει την ιστορία τους.